Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем

    Тази сутрин ми светна това че имам енджин чек, случи се докато изпреварвах два тира, иначе колата си върви, направими ми епечатление че държеше високи оборотите на свободна,. Някакви идеи да се претеснявам ли, че имам 80км път обратно. Утре така илу иначе ще я закача на комп. 1.9ждтм 150к.с
    Е колата. Възмижноли е да е от филтъра за дпф?
    VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

  • #2
    Най вероятно е влезнала в регенерация на ДПФа.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      Най вероятно е влезнала в регенерация на ДПФа.
      Тръгнах да изпреварвам два тира и я поизрязах и на 3 или 4 не се сещам и светна енджина
      VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

      Comment


      • #4
        .

        Първоначално публикувано от milchoto Покажи съобщение
        Тръгнах да изпреварвам два тира и я поизрязах и на 3 или 4 не се сещам и светна енджина
        Претесняваме да не съм пренадул турбото. Там какви ще са симптомите?
        Ще светили чека?
        Last edited by milchoto; d.m.y г., 14:19.
        VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

        Comment


        • #5
          Чек енджъна

          На никои ли не му святкал чека да сподели?
          VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

          Comment


          • #6
            Тук имаше теми дето я "изрязват" до 5-6к оборота. Ти до колко я изряза на 3-та и 4-та?
            sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от djaraliiski Покажи съобщение
              Тук имаше теми дето я "изрязват" до 5-6к оборота. Ти до колко я изряза на 3-та и 4-та?
              Не чак тошкова душманско мисля, не съм карал такъв тип коли досега занапред май ще бъда по внимателен но от какво би се получил този проблем преди няколко часа пробвах колата вървиси мисля нормално но свети чека
              VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

              Comment


              • #8
                Като ти "свети чека" си за диагностика и преглед.

                Не отлагай, няма как някой виртуално да ти реши проблемът.

                Има писано в раздела за 159-ки, че на някои им е светнал чека дори само от неподходящо/недобро дизелово гориво и без да я форсират...
                Като сипят след това хубав дизел и чекът на двигателя загасва.Твоят случай обаче е друг-светнал е след "изрязване", а не след сипване на некачествен дизел.


                Аз например моята не съм я "изрязвал" и избягвам да я изрязвам на 1, 2-ра и дори 3-та скорост.На трета и четвърта съм я "изрязвал" най-много 5-6 пъти между 2800 до 3800-4000 оборота(и то само ако се налага да изпреваря), а на 5-та и шеста я "държа между 1800-1900 до 3500 оборота, като обикновено е около 2200 оборота до 2500 оборота.Започна ли да чувам двигателя и оборотите ми превключвам на по-висока скорост, за да не мъча двигателя и да не го форсирам излишно, макар че е чипната/тунингована.

                Кола се "изрязва" при всичко ОК= сменени масла, филтри, ремъци и ролки и изобщо когато си сигурен че е в много добро или отлично техническо състояние... И дори и тогава двигателят трябва да е загрял, да не се получи "мяу".Добре е температурата на двигателят да е поне 70-75 градуса.

                И на мен ми се е искало да я "изрежа" но преди това като хвърля поглед и видя, че двигателят не е загрял и стрелката сочи 53-55(та дори и при 60-62-63) градуса и дръпвам крака от педала на газта.Особено сега зимата когато при студовете по трудно загрява двигателя.

                Дизелът загрява извънградско най-бързо при включен темпомат/круиз контрол.Не знам защо така, но е факт.

                Принципно трябва да ти даде грешка за турбото, ако има проблем, и я видиш/прочетеш.

                Аз моята 159-ка свикнах само по звукът на двигателя да разбирам дали сипаният дизел е добър или не.Усеща се и се чува.Донякъде и по ускорението се разбира.

                Ако то свети чекът на двигателя я закарай на диагностика докато не е светнал червено.

                Чекът трябва да свети на работещ двигател.
                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 19:11.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                  Като ти "свети чека" си за диагностика и преглед.

                  Не отлагай, няма как някой виртуално да ти реши проблемът.

                  Има писано в раздела за 159-ки, че на някои им е светнал чека дори само от неподходящо/недобро дизелово гориво и без да я форсират...
                  Като сипят след това хубав дизел и чекът на двигателя загасва.Твоят случай обаче е друг-светнал е след "изрязване", а не след сипване на некачествен дизел.


                  Аз например моята не съм я "изрязвал" и избягвам да я изрязвам на 1, 2-ра и дори 3-та скорост.На трета и четвърта съм я "изрязвал" най-много 5-6 пъти между 2800 до 3800-4000 оборота(и то само ако се налага да изпреваря), а на 5-та и шеста я "държа между 1800-1900 до 3500 оборота, като обикновено е около 2200 оборота до 2500 оборота.Започна ли да чувам двигателя и оборотите ми превключвам на по-висока скорост, за да не мъча двигателя и да не го форсирам излишно, макар че е чипната/тунингована.

                  Кола се "изрязва" при всичко ОК= сменени масла, филтри, ремъци и ролки и изобщо когато си сигурен че е в много добро или отлично техническо състояние... И дори и тогава двигателят трябва да е загрял, да не се получи "мяу".Добре е температурата на двигателят да е поне 70-75 градуса.

                  И на мен ми се е искало да я "изрежа" но преди това като хвърля поглед и видя, че двигателят не е загрял и стрелката сочи 53-55(та дори и при 60-62-63) градуса и дръпвам крака от педала на газта.Особено сега зимата когато при студовете по трудно загрява двигателя.

                  Дизелът загрява извънградско най-бързо при включен темпомат/круиз контрол.Не знам защо така, но е факт.

                  Принципно трябва да ти даде грешка за турбото, ако има проблем, и я видиш/прочетеш.

                  Аз моята 159-ка свикнах само по звукът на двигателя да разбирам дали сипаният дизел е добър или не.Усеща се и се чува.Донякъде и по ускорението се разбира.

                  Ако то свети чекът на двигателя я закарай на диагностика докато не е светнал червено.

                  Чекът трябва да свети на работещ двигател.
                  Мерси
                  Вчера сън сменил масла и филтри наложими се да изпреваря два тира но колата си беше минала 70км,
                  И загряла добре утре я карам на диагностика просто питам че след налко трябва даси тръгвам от работа а това са 80км
                  VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                    Като ти "свети чека" си за диагностика и преглед.

                    Не отлагай, няма как някой виртуално да ти реши проблемът.

                    Има писано в раздела за 159-ки, че на някои им е светнал чека дори само от неподходящо/недобро дизелово гориво и без да я форсират...
                    Като сипят след това хубав дизел и чекът на двигателя загасва.Твоят случай обаче е друг-светнал е след "изрязване", а не след сипване на некачествен дизел.


                    Аз например моята не съм я "изрязвал" и избягвам да я изрязвам на 1, 2-ра и дори 3-та скорост.На трета и четвърта съм я "изрязвал" най-много 5-6 пъти между 2800 до 3800-4000 оборота(и то само ако се налага да изпреваря), а на 5-та и шеста я "държа между 1800-1900 до 3500 оборота, като обикновено е около 2200 оборота до 2500 оборота.Започна ли да чувам двигателя и оборотите ми превключвам на по-висока скорост, за да не мъча двигателя и да не го форсирам излишно, макар че е чипната/тунингована.

                    Кола се "изрязва" при всичко ОК= сменени масла, филтри, ремъци и ролки и изобщо когато си сигурен че е в много добро или отлично техническо състояние... И дори и тогава двигателят трябва да е загрял, да не се получи "мяу".Добре е температурата на двигателят да е поне 70-75 градуса.

                    И на мен ми се е искало да я "изрежа" но преди това като хвърля поглед и видя, че двигателят не е загрял и стрелката сочи 53-55(та дори и при 60-62-63) градуса и дръпвам крака от педала на газта.Особено сега зимата когато при студовете по трудно загрява двигателя.

                    Дизелът загрява извънградско най-бързо при включен темпомат/круиз контрол.Не знам защо така, но е факт.

                    Принципно трябва да ти даде грешка за турбото, ако има проблем, и я видиш/прочетеш.

                    Аз моята 159-ка свикнах само по звукът на двигателя да разбирам дали сипаният дизел е добър или не.Усеща се и се чува.Донякъде и по ускорението се разбира.

                    Ако то свети чекът на двигателя я закарай на диагностика докато не е светнал червено.

                    Чекът трябва да свети на работещ двигател.
                    Айде бе, да няма вечно да сме с тия коли...

                    Аз като дам пълна газ и автомата си ги цеди скоростите с кеф. Нищо и няма на колата от каране. Колегата има проблем, който както сам си казал, трябва да се види на диагностика. Другото е гадаене и вещерство!
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                      Айде бе, да няма вечно да сме с тия коли...

                      Аз като дам пълна газ и автомата си ги цеди скоростите с кеф. Нищо и няма на колата от каране. Колегата има проблем, който както сам си казал, трябва да се види на диагностика. Другото е гадаене и вещерство!
                      прибрах се в ямбол нормално имам един въпрос може да ви се стори смешен но все паак от два три дена карам тази кола и сега съм като отма неверни вътре та въпросът мие за турбото като карам примерно на 6 с 120 трябвали да играе манометър му от 1,5 до 0.8 и по надоло вчрно че я карам с върха на газта
                      VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                      Comment


                      • #12
                        П

                        Пренадуло турбо на диагностиката излезе
                        VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                        Comment


                        • #13
                          И сега какво като е пренадуло?
                          Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

                          Comment


                          • #14
                            Ами има причина да е пренадуло- или му е запекла геометрията, или е прецакан клапана, който я управлява, или може да са нацепени вакуумни маркучета от клапана към турбината... Трябва да се огледа от разбиращ човек.
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=Yavor;1470673]Ами има причина да е пренадуло- или му е запекла геометрията, или е прецакан клапана, който я управлява, или може да са нацепени вакуумни маркучета от клапана към турбината... Трябва да се огледа от разбиращ човек.[/QUO
                              маркучетата са добре ,момчето ми го погледна ,няма да я юркам ще я карам по леко другият четвъртък ще ходя при румен за агренаж и премахване на клапи ще я погледни предполагам и за този проблем
                              VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                              Comment

                              Working...
                              X